Belangrijke informatie: IMPACT COVID-19 op onze FILIALEN

25-03-2020

Lees hier eerdere updates

Gezien de evolutie van COVID-19 en de maatregelen van de overheid, nemen we vanuit DYKA enkele tijdelijke maatregelen in onze filialen om fysiek contact tussen u en onze medewerkers zoveel als mogelijk te beperken. Om de veiligheid van u en van onze medewerkers zo goed mogelijk te garanderen, hanteren wij de richtlijnen van het RIVM. In dit kader is er ook beslist om de openingstijden van enkele filialen tijdelijk aan te passen.

De volgende filialen hebben voorlopig een aangepaste openingstijd van 8:00 – 17:00:

  • Eindhoven
  • Utrecht
  • Amsterdam Sloterdijk
  • Groningen
  • Deventer

In de volgende regio’s rijden we tijdelijk met beperkt transport:

  • Deventer
  • Amsterdam
  • Utrecht

De resterende filialen opereren zoals voordien, al houden zij zich natuurlijk ook aan de strenge maatregelen (zie verder). Wij beperken de impact voor zoveel als mogelijk.

 Algemene maatregelen:

  • Social distancing: we vragen om altijd en overal 1,5 meter afstand te bewaren tussen personen.
  • Bestel zoveel mogelijk online. Het online bestellen biedt een veilige manier van bestellen, het biedt een overzicht van uw bestellingen, bestelhistorie, offertes en facturen
  • Leveringen op de werf en aan huis blijven mogelijk onder voorbehoud van service door onze externe transporteurs. Mochten er toch afwijkingen zijn in uw levertijd, zullen wij u hierover proactief informeren.
  • Retour van goederen wordt voorlopig niet meer toegestaan.

 Maatregelen in het filiaal:

  • Het filiaal is open en werkzaam, echter is het niet toegestaan aan niet-DYKA medewerkers om het filiaal fysiek te betreden. De afhaalbalie en het magazijn zijn dan ook gesloten. We blijven u echter wel van dienst:

 Hoe bestellen en afhalen?

  1. We vragen om uw bestellingen telefonisch of via mail op voorhand door te geven en bij telefonisch of mail een haalbaar tijdstip van afhaling voor te stellen. Klanten die toch eerst aan het filiaal arriveren moeten hun bestelling vanuit hun auto/bestelwagen telefonisch of via mail doorgeven. Bestelling liefst minstens 1 uur voor afhaling.
  2. Onze filiaalmedewerkers zetten de bestelling klaar op een afgesproken plaats en brengen u op de hoogte via mail of telefoon. Vervolgens, wanneer de filiaalmedewerker niet meer in de buurt is, kan de klant de producten afhalen. Grotere aantallen buizen worden door de heftruckchauffeur aangebracht – met gesloten ramen.
  3. Betaling: klanten die contant betalen kunnen dit alleen nog mits voorafgaande overschrijving en bewijs van betaling per e-mail aan het filiaal.

De veiligheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers is uiteraard onze eerste prioriteit. In afwachting van een positieve evolutie, zorg goed voor uzelf en uw naasten.

We houden u op de hoogte van mogelijke nieuwe ontwikkelingen.

Lees hier eerdere updates


Terug