Bestellen

Bestellen bij DYKA gaat heel gemakkelijk en snel. Niet alleen telefonisch, maar ook online. Neem contact met ons op of ga naar het DYKA filiaal bij u in de buurt. Of vraag vandaag nog uw DYKA account aan en bestel gewoon online.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Bestellen bij DYKA kunt u op verschillende manieren. Loop binnen bij één van onze filialen bij u in de buurt, neem telefonisch of via mail contact op met één van onze medewerkers. Het enige wat u nodig heeft om te kunnen bestellen, is een klantnummer.

    Heeft u nog geen klantnummer van DYKA? Vraag dit dan nu online aan.

    Bent u al klant, maar u heeft nog geen inlog account?
    Vraag dan vandaag nog online of telefonisch uw DYKA account aan.

  • Tot hoe laat kan ik bestellen en wanneer wordt het geleverd?

    Onze standaard service is dat wanneer u voor 17.30u uw producten bestelt, ze de volgende dag worden bezorgd of u kunt ze afhalen bij het filiaal naar keuze.

    Heeft u producten dezelfde dag nog nodig? Dat kan ook.
    Bel voor 11.00u uw bestelling door bij het filiaal, dan bezorgen wij het met onze Sneldienst nog dezelfde dag: tot 15.00u op de bouw of tot 17.00u bij u thuis.

    Er is een noodsituatie en u heeft acuut iets nodig?
    Maak dan gebruik van onze Spoeddienst. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling binnen drie uur op de plek is.

    Voor projectbestellingen, speciaal op maat gemaakte producten zoals DYKA Prefab, DYKA Prefit of lange lengtes zijn de levertijden in onderling overleg.
    Voor producten uit het Centraal Magazijn in Steenwijk geldt levering binnen twee werkdagen.

    Neem contact met ons en vraag naar de voorwaarden. Wij helpen u graag verder.

  • Betaal ik verzend- of orderkosten?

    U betaalt geen verzendkosten als u uw bestelling afhaalt in een DYKA filiaal. Laat u de bestelling verzenden naar een adres in Nederland, dan is de verzending gratis als u voor meer dan 100 euro bestelt. Is het bestelbedrag minder dan 100 euro? Dan betaalt u 10 euro orderkosten. Voor spoedleveringen worden kosten in rekening gebracht en voor bepaalde niet-standaard producten. 

  • Hoe vraag ik een klantnummer aan en krijg ik toegang tot Mijn DYKA?

    Of u nu bestelt via onze binnendienstmedewerkers, accountmanagers, filialen of online, u heeft een klantnummer nodig om te bestellen.
    Vraag nu uw klantnummer online aan.

    Heeft u al een klantnummer en wilt u toegang krijgen tot Mijn DYKA en online kunnen bestellen?
    Meld u zich dan hier aan en registreer voor een Mijn DYKA account. U kutn dan niet alleen bestellen, maar bijvoorbeeld ook ue bestellingen en facturen zien.

  • Uw wachtwoord vergeten en/of uw persoonlijke gegevens wijzigen?

    Via «Wachtwoord vergeten» kunt u een nieuw wachtwoord opvragen. U ontvangt een nieuw wachtwoord per e-mail, die u na het inloggen kunt aanpassen bij «Persoonlijk gegevens». Ga naar LOGIN/MIJN DYKA rechts bovenin het scherm en bij «Inloggen klanten» vindt u de button «Wachtwoord vergeten».

    Als u bent ingelogd in Mijn DYKA dan kunt u bij «Persoonlijk gegevens» informatie aanpassen. Ook kunt u daar uw wachtwoord aanpassen. U ontvangt na het aanpassen van het wachtwoord een bevestigingmail. Log dan in met het nieuwe wachtwoord en pas daarna het wachtwoord aan bij «Persoonlijk gegevens».